Ana içeriğe atla

1 Nisan şakaları beni yedi bitirdi

ah be isabella, nedir bu bir nisan olayından çektiklerim hayır 20 küsür yaşıma gelmişim insanların hala bana bişeyler yapıp yapıp sonrada bir nisan şakası yaptım haha haha ahha demesi çok garibime gidiyor anlamıyorum ki amaç ne :D
Yazacaklarıma geçmeden önce 1 Nisan hakkında kısa bi bilgi verelim:
1 Nisan: İlk olarak eski Romalıların Hilarya, Hintlilerin ise Huli Festivali’nde görülen şakaların 1564’te Fransa’da yapılan takvim düzenlemesiyle gelenek haline geldiği sanılıyor. Fransa’da 1564 yılında takvimde yapılan reformla yılbaşı 1 Nisan’dan 1 Ocak’a alındı. 1 Nisan’ı sene başı olarak kabul etmeye devam edenlerle alay etmek amacıyla yapılan şakalar, bir süre sonra gelenek haline geldi.

Bu kısa bilgiden sonra gelelim anlatıcaklarıma Dün gece(yani 1nisanın ilk dakikaları) uzundur mesaj atmadığım msn üzerinden kanki olduğum Nilay'a mesaj atayım bi hal hatır sorayım dedim ki demez olaydım.Neden diye sormanı beklemeden anlatmaya başlıyayım.Olay şu şekilde aslında... ya kısa özetleri sevmem detaylarla dallandırıp budaklandırmazsam kendimi rahat hissedemiyorum.Önce sana Nilay kim anlatım:D Liseden arkadaşım orkun ve msn ile ilk tanışma muhabbetinde hani vardır ya kanka bende bilmem şu kadar insan online olayını kıskanıp önüne gelen herşeyi eklersin ole denk geldi nilay ile msn de tanıştık 1 yıl felan olmuştur.Son zamanlarda ise işte kanka olduk gece sabahlara kadar geyik muhabbet neyse uzundurda sohbet etmiyorum ama orkunla çıktığı için arada kuşlar haber yolluyor .Dün gece bir insanlık yapalım dedim şaşırsın sevinsin kankim ama gel gördü buda şaka yapıcak adam arıyormuş tam juk diye düştüm eline.Bana demez mi orkun beni terketti kanka moralim çok bozuk felan filan bende tabi bastım orkuna küfürü.Üzüldüm bide uyucaktım yataktan kalktım pc açım da biraz konuşum derken pat msj geldi kanka bugun 1 nisan ya :D şimdi ağzımı bozabilirim ama burda bozmadan direk kızdım tabi hayır 40 yılda bi insanlık yapalım dedik onunda içine ettiler :) Bununla kalsa tamam gece kaç olmuş bilmem bi blogcu tanımam etmem ama arada girer yorum yaparım demiş blogumu kişisel ve ailesel sebeplerle kapatıyorum . Ulen dedim okudumuz 3 5 blog vardı buda kapanmasın masrafı neyse karşılarım ben ne olcak dedim bide mail attım "üstad kapatma blogunu ben elimden geldikçe güncellemeye çalışırım vs vs.. "oda cevap atmış bir nisan şakası diye :) diceksin bu kadarmı yok malesef okulda da saçma salak şakalarla karşılaştım ama salla alıştım artık ve son olarak da Ülkemin üstün insanları tarafından yapılan 1 nisan eşek şakası ile nokta koymak istiyorum:


Şakacılardan biri, geçen yıl 1 Nisan şakasının dozunu kaçırınca hapis cezasına çarptırıldı:

1 Nisan 2006 tarihinde Kadıköy-Beşiktaş seferini yapan vapura binen Murat Alas, ”üzerinde bomba olduğunu” söyledi. Şakacı, vapur iskeleye yaklaşınca gözaltına alındı ve 2 Nisan’da tutuklandı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…