Ana içeriğe atla

27-06-2008 mezun mu oldu !? :(

*Resimde en aşada sağda yatan eleman benim

KAbul ediyorum saçma salak bir başlık ama idare et be qünluk.Tam 2 yıl olmuş normalde çok kısacık bir zaman dilimi fakat benim için çok dolu dolu geçen yeni bir çok bilgiyi edindiğim arkadaşlıklar aşklar dostluklar sığdırdığım 2 yılı geride bırakmış oldum.İstanbul Üniversitesi Teknik Bilimler Fakultesi bu sene mezunlarını verdi baya bir arkadaşım mezun oldu ama benim sık sık takıldığım ayrılmadığım kankalarım sayılanlar ise benim gibi okulunu şimdilik bir senecik uzattı.Hal böyle olunca ben kep atma törenine sadece resim çekinmek okulda görmediğim karıları kızları görebilmek baabında katılım gösterdim.Ağlarım diyordum ama iyi tuttum kendimi nedense ayrılıklar beni ağlatır kendimi tutamam ama pek bi neşeliydim itiraf etmeliyim ki tören bitip herkez evine gittiğinde ağlamak üzereydim.Hele ki bazı anlar vardı ki anlatılmaz yaşanır.Bu andan itibaren 2 yılımı paylaştığım bir çok arkadaşımı göremiyeceğim hayatın gerçeğinde var olan unutmak esasını tekrarlıyacağız sanırım yavaş yavaş gerçek hayatın acı hatıraları ve gerçekleri ile karşı karşıya kalmak üzereyim ne kadar dirensemde okul biticek ve iğrenç dünya ya bir kez daha merhaba diyeceğim.
Bu törene katılmamda ki gerçek sebep onu son birkez daha görebilmek olmuştu doğruyu söylemek icap ederse.Ee ne oldu gördün de başın göye mi erdi yok bi halt olmadı ama olsun annesini babasını kardeşlerini hep merak etmiştim o merakımı gidermiş oldum.Aramızda sıradan diyaloglarda geçmedi değil hani :P
Malum Şahıs : Yasin bi resmimi çekermisin
Mazlum Yasin : tabi
ondan sonra makineyi verdi elime paso resmini çekip çekip durdum gider ayak kullandı son bir kez daha :) zaten hep öyle seven sikilir sikilen sevilir demiş sapık atalarımız bu gerçeği de bir kez daha yaşadıktan sonra günün anlam ve önemi kalmadı pek.Ama olsun genede gittiğime deydi uzundur görmemiştim onu geceleri uzundur onu düşünerek sağa sola dönüp uykum kaçmamıştı iyi oldu iyi bok yedim amkq ne işim vardıysa kanayan yaralarımı gene kanattım sanki mezun olcam törene katılıyorum hem mezun olamadığıma üzüldüm hem mezun olan arkadaşları bidaha göremiyeceğime karman çorman işler işte yazıma veda ederken sabah ondan gelen bi mailde ki en sevdiğim resmi ekleyim sağolsın resimlerimi mail ile atmış böylece mail trafiğimiz artmış oldu teşekkürler bişe deil felan derken işi sonuca bağlarız artık.Neyse bunları neden sana anlatıyorum sanıyorsun bilmiyorum ama ben birgün okuyacağım ve vay be ne günlermiş amkq diyeceğim o sebeple yazıyor üşenmiyorum Haydi kal sağlıcakla yatıp uyucam ben

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…