Ana içeriğe atla

BEYLİKDÜZÜ BELEDİYESİ IV. YEŞİLVADİ KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ

Bugünüm hakkında ki yazacaklarımı gene en sona bıraktım biliyorum sabah ezanına kadar nette gezdim morq saat nası geçiyo anlamıyorum abuk subuk işlerle uğraşıp duruyoruz vakit geçiyor gezdiğim 50 site yoktur sabit ama sürekli güncellendiği ve bir kaçıda forum olduğundan vakit tükeniyor bugun gene çok sağlam bir konu öğrenemedim neyse sabahtan akşama kadar yatıyorum akşam bi telefon açıp onuru aradım festival var atla gel bize dedi aynen havada güzelde bastım gittim migrostan aşa yürüdük uzaklardan bir ses geldi ki şarkıcı Yaşar mış kendisinin de çok eski hayranlarından olmamdan dolayı olsa gerek pek bi sevindim.En güzel şarkılarını seslendirdi konser alanına ilk adımımda benim için çok çok anlamlı kayıkçı şarkısını söylüyordu.Konser alanında gezmekten pek izleyemedim ama eşlik ettik yani.Bakalım bu gece demet akalın gelicekmiş büyük heycan sabırsızlık ve arzularım ile kendisini bekliyor olacağım geçen verdiği frikikleri bu konserde vermez umarım zira verirse hepimiz ağzımız açık bakakalırız sonra bir moron muhabbeti daha uzar gider :P Saatide 05:32 yaptık amkq ya çok manyak ötesi bir uykum geldi yarın çok yoğun olcam üniformamı beşiktaşda bi arkadaşa ödünç vermeye gitcem nası üşeniyorum anlatamam ta oraya git sonra dön geri eve akşam tekrar çık git öff uzun iş ben yatım dinlenim bloq sende şu aşağıda ki BEYLİKDÜZÜ BELEDİYESİ IV. YEŞİLVADİ KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ hakkında ki bilgileri okurlarımız ile paylaşıver bi zahmet.He bu arada yeni yeni projelerim var günlüğüm ekibi kuruyorum azcık kaldı bu finaller ve bütünlemeler bi bitsin çok fena bi şekilde sanal aleme geri dönüş yapıcam sıfırdan bazı tecrübelerimi kullanarak kurduğum ekibim ve bomba domainlerimle bekle beni google adsense...
FESTİVALİN AÇILIMI
Beylikdüzü Belediyesi tarafından her yıl düzenlenen Beylikdüzü Yeşilvadi Kültür ve Sanat Festivali ile bölgenin cazibe merkezi olması yolunda önemli adımlar atılmaktadır. Geleneksel hale getirilen festival çerçevesinde; 7�den 70�e her vatandaşın gönlüne ve zevkine hitap eden kültürel etkinlikler düzenlenmektedir. Bu yıl IV.sünü düzenleyeceğimiz Beylikdüzü festivalini, daha da genişleterek Türkiye�de bugüne yapılmamış en büyük Belediye festivali haline getiriyoruz. 20.06.2008 � 07.07.2008 tarihleri arasında 64.000 metrekare arazi içerisinde küçük bir şehir görüntüsünü andıran festival alanında, içerisinde 24 metrekarelik led ekranların bulunduğu 200 metrekarelik dev bir sahne kurulacak. Festival süresince aralarında SEZEN AKSU, MFÖ, ÖZLEM TEKİN, FUNDA ARAR, YAŞAR, KEREMCEM, ORHAN HAKALMAZ, ,VOLKAN KONAK, İBRAHİM ERKAL, DOLAPDERE BIG GANG gibi Türkiye�nin önde gelen sanatçılarının yer aldığı konserler düzenlenecek. TIPATIP SHOW, KAKTÜS KABARE TİYATROSU, DANSSEDDİ ve YEDİ RENK dans grupları sahne alacak. Konserlerden önce amatör müzik grupları performanslarını sergileyecekler.540 standın kurulucağı festival alanında, şişme oyun parkı ve otağ çadırı yer alacak. Paintball, Bunge Jumping gibi extreme sporlar yapılacak. Öğlen saat 12:00� den akşam saat 19:00�a kadar sürecek çocuk tiyatrosu, dans kursları, halk oyunları gösterileri, Capoeira Show, Palyaço, Robot Dancer, yüz boyama gibi bir çok aktivite ve animasyon şov yapılacak. Futbol, Basketbol ve tavla turnuvaları düzenlenecek. TEMA, AKUT, TÜRK KALP VAKFI, TEGEV gibi önemli sivil toplum kuruluşları seminerler verecek.Yukarıda belirttiğimiz tüm bu etkinliklerden oluşan Beylikdüzü IV. Yeşilvadi Kültür ve Sanat Festivali ile ilgili Ulusal Tv kanallarına ve Türkiye�nin önde gelen gazetelerine 14.05.2008 Çarşamba günü saat 14:00 �da basın açıklaması yapıldı ve halen ilanlar aracılığı ile tüm Türkiye�ye duyurulmaktadır.Ayrıca festival süresince Ulusal Tv kanallarının ana haber bültenlerinden ve çeşitli programlardan canlı bağlantılar yapılacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…