Ana içeriğe atla

insan arkadaşına aşık olurmu ?

Bu sorunun cevabını arıyorum yıllardırEmbarassed.Evet yıllardır diyorum çünki kendimi bildim bileli hep kanka denilebilicek kız arkadaşıma aşık oluyorumMad. Bir Erkek kendine yakın olan kız arkadaşına aşık olurmu? olmalımı yoksa aklının ucundan yada kalbinin köşesinden bile geçirmemelimi? Bir erkek diyorum çünkü bugüne kadar yakın arkadaşına aşık olan kız görmedim gibi birşey.
Olay aslında çok basit sanırım erkeklerin içinde var birşey bugün bir internet haber sitesinde okumuştum kadınların aklında alışveriş erkeklerinkinde ise seks olurmuş ulan biz napalım yaratılışımız bu kardeşimWink
Peki bugün birden bire neden bu şekilde bir sorum oldu olay şu aslında geçen öss sınavına giriceğimiz okullar için mektup geldi.Liseden bi kız arkadaşım bizim İstanbul Üni İşletme Fak da sınava giricekmiş epeydirde görüşmemişiz gel bi görüşelim felan dedi.İyi dedim sıradan bir şekilde Beşiktaşdaki sait çifti hastanesinden aldım adı Ceyda olan arkadaşımı ortaköye yyürüdük elif adında ki diğer arkadaşıda alıp avcılara doğru yola koyulduk.Buraya kadar herşey sakin herşey sıradan lay lay lom gidiyoruz abi bir ara aniden elektrik oldu aramızda.9 volt falandı ilkten çok çarpmadı gibi bişe ardından sohbet ederken bakışlarından bir durum sezdim sanki.metrobüsten indiğimizde koluma girdi okula doğru gidiyoruz kapıdan geçtik ki görevli elemanlar bizi sağolsunlar okula almadı Shocked otur ağla rezil oldum kızaConfused ne güzel hayallerim vardı okulda gezicektik aşa göle ormana inicektik Sadhehe şaka bi yana herşeyde bi kısmet varmış gittik yemek yedik buraya kadar herşey anlattığım kadarı ile sıradan ceyda hala kolumdan çıkmamış bir vaziyette sımsıkı tutuo beni.Neyse yedik içtik eylendik eve dönücez artık.Ceyda da taaa ebesinin örekesinde oturuo seyrantepe yemeğide fazladan yedik ayıptır söylemesi ayran felanda içtik metrobüste uyuklamaya başladık zaten.Hele bi baktım ki ceyda omuzuma yaslanmış saçları ile oynuyorum ama kahsetsin ki metrobüs çok hızlı 2 dakkada cevizbağa geldi.Bende içimden diyorum lan gitsem mi gitmesem mi ulan dedim gidim kızı tek bırakmım bindik 500t otobüsüne 4 levent e doğru gidiyoruz sözde cevizlibağdan aşa geri döncektim. akşam trafiğinde muhteşem bir trafik sıkışıklığı varki ilk defa trafik var diye seviniyorum Cool Laughing neyse rutun giderken bunun kafa gene düştü hemen girdi kolumun kanadımın altına mışıl mışıl uyuyo bende saçları yüzü ile oynuyorum elini tutuyorum felan arkada bir çocukda mp3 takmış kulağına şebnem ferah ben sana hala aşığım dinliyo bangır bangır önde bi ufaklık var ki dünyalar tatlısı kız çocuğu bana bakıp bakıp gülüyo. o ara ceyda nın uyurken ki o masum saf güzelliğini izliyordum işte o an 9 voltluk çarpıntı yerini 220 volt değerine devir ederek büyk bir çarpıntıya sebep olmuş oldu.artık resmen sımsıkı sarıldım kaç yıllık arkadaşıma bu şekilde bi sıcaklığı bir anda nasıl ne şekilde hissettim hiç bilemiyorum ama insanda pişmanlık hissi uyandırıyor.yaklaşık bi buçuk iki saat otobüs yolculuğumuz geçti fazla detaylandırıp bokunu çıkarmım zaten yeterince uzun oldu kusura bakma günlük ama içimde ki harakete engel olamıyorum hayır ceyda neden böyle birşey yaptı onuda anlamış deilim oda acaba bu şekil bi duyguya kapılmış olabilirmi yoksa uykusu geldi de beni mi kullandı artık herneyse bilmiyorum ama ben çok mutlu bir gün geçirdikten sonra kafam karman çorman geziniyorum avare avare bir şekilde ve bu sorunun cevabını arıyorum bir insan yakın arkadaşına aşık olmamalı abi olsada olmammış gibi davranmalı

Yorumlar

  1. İnSaAN ArKaŞıNAA tBiKii AşıK OlUrr bnDe OlDUmm hEMde eN YaKın aRKadAşIMaa Ama OnUNDa EN yKın arkaDaşIı BNiİ SEWioo glİBaa BunUu KİmSEyEe SLüemiOrUmM KaNkAamaA biLEE AMa sEWioRUmM!!!!

    YanıtlaSil
  2. bnce olr bnde oldm sanrm ama tam olark blmiorm hala anlayamıorm ona olan samimiyetimi aşk mı yoksa dostlukmu ama onu asla kaybetmek istemiormm o herşey bnm için

    YanıtlaSil
  3. Kalbinin sesini dinle :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…