Ana içeriğe atla

Varikosel Ameliyatı

he sevgili canım günlüğüm bu arada yazmayı unutmuşum geçen hastayım demiştim ya hani sana çok şükür ameliyat oldum insan aşık olunca söylemeyi unutuyor aklım bir kaç karış havada bu aralar.
Nisa hastanesinde oldum ameliyatımı güzel anılar tecrübeler oldu bana insan sağlığının kıymetini birkez daha anlamış oldum sigarayı da bırakıcağım inş. sabahın 9 unda hastaneye gittik ben bide kandan aşıdan fena korkan bi tip olduğumdan zor zar kan aldılar kolumdan parmağımdan.saat 12 gibi ameliyata hazırladılar ne var ne yok çıkardım kurbanlık koyun misali bekliyorum odamda canım ole bi sıkılıodu ki tam o sırada kankam rıza geldi neyse ki onu görünce bi cesaret bi moral geldi bana hastaneye gitmeden önce tek başıma annemle gider geliriz diyordum ama orda öyle olmuo o heycan o korku bambaşka.
Saat 12 15 civarında bi adam odaya eşşek kadar iğne ile girdi kapadım gözleri açtım kolumu yoo dedi kalçadan yapcaz eyvah ddim yandık ama ne çare cayır cayır vurdu iğneyi o acıyı hiç unutmucam neyse aradan 5 10 dakka geçti bi sedye geldi ama iğne sakinleştiriciymiş o kadar soğuukkanlı cesur oldum ki anlatamam sedyeye geçtiğimi az biraz hatırlıyorum anneme ve rıza ya el sallayarak mahur bir şekilde asansöre bindim ve gerisinde büyük bir boşluk var hatırlamıyorum...
Hatırladığım kısım 6.kattaki odamda ki yatağa 2 kişi tarafından yerleştirilmeye çalışılmamdı ve o sırada ameliyattan çıktığım ve sğuktan sıcağa geçtiğimden inanılmaz bir titreme ile üşüyorum üşüyorum diyerek seslenmem,narkozun etkisi ile deli gibi öksürmem felan final gözümü açamıyordum zaten aptal gibi bakınıyorum etrafa bi kadın tepemde duruyo ama napmaya çalışıyor anlamıyorum derken gözüm bidaha kapandı o arada beni giydirmişler bi müddet sonra yine ayıldım ama zaman mekan kavramım yok nerdeyim felan dicem nerdeyse gözümü bi açtım sınıftan bi iki arkadaşım gelmiş onlara hoşgeldiniz dediğimi hatırlıyorum bişeyler dediler ama orası da kayıp çok garip bi an yani anlatılcak gibi de değil aslında kesit kesit hatırlıyorum
Neyse günlük bu kdar yeter sana ben kaçıyorum uyucam yarın onurlan buluşcaz haftaya finaller geldi çattı mokoko olcaz gibi bi durum söz konusu uyuim biraz zaten dizi blogumu da kilitlemişler uyus oldum :( hastaneden geldiğimde de süprizle karşılaştım ipnenin birisi şikayet etmiş google adsense den ban yedik 7-24 o şikayet edenin ceddine sülalesine sövüyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…