Ana içeriğe atla

bugün ayrılığın 7.günü

Evet evet tam geçen hafta bugün yani 7 gün öncesinde akşam 19.30 civarı ayrılık konuşmasını yaptık ve geçen bir haftanın ardından yaşadıklarım;
  • ilk gece olayın şokundaydım.birşey düşünemedim.sabah kalkıp okula ve bütünleme sınavından geçmem gerektiğini hatırladım siktir et onu dedikten sonra ders çalıştım ve sınavdan bb aldım.
  • sınavdan sonra arkadaşların evinde pes oynayarak kafa dağıtmak istedim ama hep gittiğimiz gezdiğimiz yerleri gördüğümde gözlerim dolup dolup taşmak istedi zor engel oldum.Ardından akşam dayanamadım ve onu aradım 45 dakika konuştuk içimde ki nefret kin ve terkedilme hırsını aldım bir anda...İçim acıyordu ve ona saldırıyordum neyse kavga ettik ve yarın son kez görüşcez diye sözleşip ayrıldık
  • önceki gece 5 gibi uyuduğum için cumartesi öğlen 12.30 gibi onun telefonuma attığı ödemeli arama sonucunda uyandım.Aslında hiç aramasını son kez buluşmasını beklemiyordum neyse hemen apar topar giyinip çıktım evden ağlamamak için yemin ettim defalarca ama olmadı iğrenç bir ayrılıktan sonra kendimi toparlamak için alışverişe verdim mal mal gezdim akşama kadar götüm dondu soğukta
  • pazar günü 3 gibi uyandım yemek boğazımdan geçmiyordu.sadece sigara içmek istiyordum bütün gün ff facebook gibi sitelerde dolandım durdum alışamadım onu aramadan durmaaya bombok bir pazar günü yine 5 gibi uyudum
  • p.tesi biraz iyi hissettim kendimi okula gittim notlarımı öğrenmeye ve tek dersten kalmış olmama çok sevindim tek ders affından götü kurtarırım diye plan bile yaptım gayet neşeli bir şekilde eve girdim tv baktım yemek yedim hayatın devam ettiği gerçeğini kabullendim.
  • salı günü daha da iyi olduğuma inandım tek sorun her gece 9 30 civarında aysel ile msn de konuşuyor olmamızdı o an bana acı veriyordu ama ondan son bir istediğim şey vardı sevilay adında ki arkadaşın telinden son çektiğimiz resimleri bana msn den yollaması heycanla akşam msn e gelmesini beklemek çok acıydı.Ve her akşam gelip resimleri unuttuğunu söylemesi dahada acıydı
  • çarşamba günü çok iyiydim artık sürekli aramak sormak zorunda olduğum biri yoktu hayatımda buz gibi havalarda götüm dona dona dışarıya onunla buluşmak zorunda olduğum biride yok.. kavga edip moralimi bozucak beni kırıp üzücek gereksiz polemik yaşatıcak insan yok... bunları bilmek beni rahatlattı.
  • bugün ise moralim bozuktu üniversiteden arkadaşım kanserdi ve 4 gündür yoğun bakımda gidici gözü ile bakılmakta çok canım sıkıldı dayanamadım ayseli son kez aradım onunla konuşmak istedim resimleri sormak tek bahanemdi o ise resimleri sormayı unuttuğunu hiç aklına bile gelmediğini söyleyerek beni inanılmaz bir derecede kırdı.bu senden son istediğimdi a.q dumun kızı dememek için zor tuttum kendimi ve demedim 3 dakika 7 saniye konuşup uykum geldi kapat artık dedi ve kapattım.
Sonuç sıfıra sıfır elde var sıfır alışıyorum yanlızlığa ve sensizliğe demek ki bu kadr zor değilmiş bir çok dostum arkadaşım varmış =) iyki ayrılmışız hayatın ondan ibaret olmadığını anlamış oldum atlatabilirim evvevt evet yapabilirim :)

Yorumlar

  1. yalnz değilsin =) benmde bı haftayı gectı ıste..hayırlısı

    YanıtlaSil
  2. haftalar günler geçtikçe insan alışıyor zaten =) herkez için herşeyin hayırlısı olur o yüzden üzülmüyorum artık...

    YanıtlaSil
  3. Ayrılık, ayrılık, aman ayrılık
    Her bir dertten ala yaman ayrılık...

    YanıtlaSil
  4. http://adimadimhersey.blogspot.com/2009/04/9-admda-insanlar-hayatnzdan-ckarma-ve.html

    ben bunları yazmadan cok once gayet guzel uygulamıssın aynılarını. tebrikler =) heheh bende tam o sıralarda yanı donemlerden geçiodum. bende tam sevgililer gununden bi hafta once ayrıldım hayatımın askı oldugunu sandıgım kisiden. hiç unutamıcam sandım. ama herseyi silmek sadece 2 haftamı aldı. su an gecmise donup baktıgımda olayları oldukları sırada sadece gormek istedigim gibi gordugumu ve hiç haketmeyen bi insana gereginden fazla deger verdigimi farkettim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…