Ana içeriğe atla

Kandan çok korkan insan modeli

Evet bir kez daha itiraf ediyorum kandan o kırmızı hayati ehemmiyeti bulunan şeyden inanılmaz tırsıyorum.. Yılandan yalandan fareden vs vs hiçbir şeyden korkmam lakin bu başka bir korku =( Ama bugün dedim ki yenicem lan bu korkuyu bişe olmuyacak üstesinden gelirim vs vs verdim gazı kendime...

Efendim 5 aydır ehliyet almak için tüm evraklarım hazır Bakırköy karakola verilmek üzere bekliyor lakin kan grubu kartım ssk için işyerine verildiğinden eksik; O kan kartı da zaten 2008 mayıs ayında varikosel ameliyatı sırasında karambole gelip alınan kutu kutu kanlardan kaldı...Neyse ailevi baskılar bu ara şiddetini arttırdı oğlum manyakmısın bi damla kan vermemek için ehliyet mi almıyacaksın? Evet o bir damla kan haklılar korkulacak ne var yahu dedim düşündüm taşındım..Tek başıma gidicektim normalde annem olmadan asla kanlı işlere bulaşmam..Neyse dışarda bi kaç işimi hallettim bi sağlık ocağı vardı aha dedim burda kesin kan testi yapacak imkan yoktur bende sorup bunu tastikler sonra evdekilere yokmuş derim bi kaç gün daha kurtulurum :)
Ama işler tahmin ettiğimin dışında ilerledi.Kadın 5 ytl aldı sıra verdi birden kendimi içerde buldum bi laborutarları varmış kazulet gibi bir bayan çıktı karşıma;Sakin olmaaya çalışsam da rengim attı bir anda kadında anladı durumu ilk defamı ? diye kısa ve öz bir soru sordu.Ağlamaklı bir ses tonu ile "ben kandan çok korkuyorum nolur acıtmayın!!!" kadın bana acımıştı harbiden =) sakin ol çocuk iğnesi bu gibi laflarla eveleyip coşşş diye,aldı bitti gitti.5 dakka kapıda bekleyin hazır olur dedi postaladı...

İşte kabus gibi dakikalar başladı benim için şaka gibi gelebilir ama yaşamayan da bilmez ya hani işte öyle oldu.Gözlerim karardı başım felan döndü.Hem korkuyorum hem de elime bakıyorum işte orda ki bir damlacık kırmızı şey karnıma ağrılar sokabiliyor.Miğdem bulandı tutmasam kendimi ortaya salıcam.Parmak uçlarım da hala bir gariplik var tarif de edemiyorum ama yenemiyorum korkumu =( Neyse daha fazla dayanamadan postalıyorum yazıyı
Hayır o değil de evlenince napıcam çok merak ediyorum =)

Yorumlar

  1. ahh ahh seni nasıl anlıyorum bir bilsen. Ufacık sinek mide bulandırırmış ya bi damlacık kanda göz karartıp baş döndürüyor işte. Bugün ceremesini çektim baya ben. 3 tüp kan verdim inan ölücem sandımmm... :S

    YanıtlaSil
  2. kendini şartlıyosun o yüzden bu kadar etkileniyosun..küçücük telkinlerle aşablirsin..

    mesela ben çok canım yandığında, ya da şiddetli ağrılar çektiğimde, hep savaşlarda falan narkozsuz ameliyat edilenleri düşünürüm..acı geçmese bile katlanılası bi hal alır..

    umarım kaş yaparken göz çıkarmamışımdır donjuancım:)

    YanıtlaSil
  3. benim bi arkadasım vardı bole lisede... hala da bole.. abisi ve babası da bole bunların :D biliyorum yani o kadar da garip gelmedi... ama gercekten yenmek istiosan belki bi psikolaga falan gidebilirsin =)

    YanıtlaSil
  4. Psikolog napcak ki :D en fazla gaz verir olmadı ilaç verir =) bide korkutuyorlar askerde yandın olum kilo ile kan alıyolar adamdan :/ öff öff

    ama şu da var mesela,ben ameliyat olcağım zaman doktorumdan rica ettim sakinleştirici verdiler narkoz,kanal açmalar kan almalar felan hayal meyal hatırlıyorum=) böyle bir ilaç lazım bana

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…