Ana içeriğe atla

Küçük Kelebeğin Pır Pır Uçuşu

misafir.... by kackacuk.Geçen hafta bugün yazmam gereken bir yazıydı bu lakin günün anlam ve önemini heyecanını üzerimden atamadım ki sadece bir taslak oluşturup bırakmıştım.


Efendim bugün 20 koca yılımı paylaştığım birlikte gece gündüz geçen iyi kötü bir çok günün ardından yine bir ayrılık yaşadık.Yaşadık diyorum çünkü bu sefer ayrılığa üzülen tek kişi ben değildim.Annem Babam ve ben üzülsek mi sevinsek mi bilemedik o kadar karışık değişik bir duygu ki insan ne diyeceğini bilemiyor.Daha fazla merakta bırakmadan açıklayayım kız kardeşim dünya evine girdiği bu günde(15.03.2009) inanılmaz mutlu huzuldu kelebeğin özgürlüğe kanat çırpması misali pır pır ederek yuvasından uçtu gitti =) Gözlerim dolar diye fazla ayrıntıya giremiyorum.Yüreğim kabardı yine blogum biraz içimi dökmem lazım sana...
 Bu 2009 dan nefret ediyorum sevdiğim herşeyi tek tek alıyor benden gerçi 2010 çok iyi olacak değil ya yinede sevmedim bu seneyi,Tamam alsın götürsün de üst üste olunca da hiç çekilmiyor.Ne mi yaşadım;
  • Önce işyerinden kız arkadaşım trafik kazasında vefat etti.Günlerce kendime gelemedim
  • Okuldan arkadaşım kan kanseri oldu komaya girdi yeniden bunalıma girdim
  • işten çıkarıldım kriz beni vurdu ve evde pembe dizilere vurdum kendimi bunalım iki kat arttı..
  • Üstüne kız arkadaşım terk etti artık acı çekmeye alıştığım için bunu çabuk atlattım..
  • en yakın arkadaşım kankam ingiltere de okumaya karar verdi çekti gitti
  • kız kardeşim apar topar evlendi ( Sanırım aralarında en koyan da bu oldu )
Üç ay içerisinde bunları yaşadım ama şükrediyorum halime isyanlarda gibi gözüksem bile üzüntüm kendime değil sevdiklerimden uzak kalmama onları tek tek kaybetmeme eski yakınlığı kuramamamdandır.
İnsan nelerden uzaklaşıyor neleri kaybediyor bir düşündüm de içinden çıkamadım :( Hepimizin hayatı aslında; Bir kelebeğin kozadan çıkıp uçması çiçekten çiçeğe konup kısa bir süre içerisinde ölmesi gibi kısa öz...

Yorumlar

  1. kız arkadaşımdan ayrılalı 1 ay oldu...1 ay sonrada ablam evleniyo istanbula gidiyo...umarım dahası gelmez...

    YanıtlaSil
  2. Kaderdaşız desene :) geldimi üst üste geliyor nedense demek ki 2009 sadece benim isyan senem değilmiş...

    YanıtlaSil
  3. benim de 2008'im cok kotu geçmişti...

    sene baslarında evden kactım bi kac ay arkadasımda kaldım...işsizdim. param yoktu. sevgilim uzaktaydı.

    daha sonra en yakın arkadaslarımdan birini trafik kazasında kaybettim..annanemi kaybettim. yakın bi arkadasım babasını kaybetti... hayatımda hiç bu kadar cok ölüm haberi almamıştım. ama ilki kadar hiç biri koymadı.

    yakınlarını kaybetmek kadar kötü bişi olmasa gerek.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…