Ana içeriğe atla

Lost 5.Sezon Yeni Haberler [spoiler]

Evet evet lost krizim tuttu yine Lost 5x11 Promo yu izledim az önce sonra daldım dark ufo'un hazırladığı kaynakları okumaya. translate google dan gezerek hiçbirşey anlamıyorum ama yine de bakıyorum zaten gizemli olaylar dönüyor google çevirisi sayesinde tümden gizeme kavuşan lost hepimizi hayretler içerisinde bırakmaya devam ediyor..Her bölümü izlerken aklımadan şu geçiyor yahu bazen gerçekten böyle bir ada olduğunu düşünüyorum ve bu adayı bıraksınlar 24 saat izlerim abi =) gibisinden fantezi kurarken zaten dizi bitiveriyor hayda ondan sonra bekle bi; hafta, ay yada yıl....Hele bir de bu şekilde lost spoiler okuyoruz hepten merak oluşuyor ister istemez...


Önemli spoilerler içeriyor. Okumak istediğinizden eminseniz buyurun…
- Dharma İstasyonu‘nun yapımında büyük bir sorun olacak.
- Marvin Candle‘in kolunu nasıl kaybettiği aydınlatılacak.
- Finalden önce bir ölüm olacak. Finalde de bir ölüm gerçekleşebilir.
- Sun ve Jin‘in düğününü göreceğiz.
- Sahildeki kampa Rose ve Bernard‘la birlikte dönülecek.
- (!!!!) Genç Sawyer anne babasının cenazesinde Jacob ile karşılacak.

Ve oyuncu haberleri:



- Ellie‘nin Eloise Hawking olduğu IMDB‘de doğrulandı.

- Mark Pellegrino‘nun, Jacob‘u canlandıracağı söyleniyor. Jacob 70li yıllarda ada dışında, genç Sawyer‘la, annesinin ve babasının cenazesinde karşılacak.

kaynak: darkufo

Yorumlar

  1. Ya bu lostu sende mi takip ediyon ben daha hiç izlemedim de...

    YanıtlaSil
  2. Seninle nasıl iletişime geçebilirm...

    YanıtlaSil
  3. Ufuk, kota sorunun yoksa kesinlikle indirip izlemen gereken bir dizi kaçırma derim =)

    bana ulaşman için donjuanyasin @ gmail.com adresine mail atabilirsin msn kullanmıyorum =)

    YanıtlaSil
  4. biraz önce 5x12 yi indirdim akşam izliycem
    ben bu lost bitince napıcam bilmiyorum ya

    YanıtlaSil
  5. aynen Dimple ömür boyu izlerim harbi :) hiç bitmesin :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…