Ana içeriğe atla

Sözlük Tecrübelerim

99 lı yıllarda başlayan ekşi sözlük formatına yetişemedik.Tabi abi o zamanlar tek bildiğimiz bilgisayar denen şeyden mayın tarlası oynamaktı..
2000 li yıllarda ise internet maceramız sönük geçti çok geç tadabildim sözlük güzelliğini.Farkettiğimde ise geç kalmıştım.Üye olmak yazar olmak neredeyse imkansızlaşmıştı.Ama gerçekten çok makaraların dönmesi her türlü konuda yaratıcı gülmekten yaran esprilerin olması insanın üye olma arzusunu sekiz kat arttırmakta.
Aynen bende bu şekilde gezip dururken,lafmacun.org adında ki eksi sözlük çakması siteye üye oldum aslında neden bilmiyorum ama üye olduktan hemen sonra yazar oldum sözlükde bir özellik vardı girilen entry çok okunursa gelir paylaşımı ve bu sayede para kazanma imkanı sunulmaktaydı.

Peki bu güzel çok hoş bir seçenek gibi değil mi? Evet adam gibi kullanılırsa öyle hatta iki günde 100 ytl sınırını aşan yazarların bile varmış diye kulağıma gelmişti.Ama sözlük ya işte konu popüler olunca hayvan sex,liseli serap gibisinde tamamen porno içerikli seviyesiz muhabbetler dönen entryler girilmeye başlandı.Kimse buna tepki verdimi yada vermedimi bilmiyorum.Onun dışında hz muhabbet.sav diye bir yazar vardı Allah ile dalga geçip insanı sözlük dünyasına küfür ettirmeye zorluyordu.Herşey ile taşşak geçilmesi gerçekten hoş değilmiş diyerek anladım ki sözlük bana göre bir oluşum değil.Gelemem ben böyle şeylere diyerek ayrıldım... İlk sözlük deneyimim bu oldu.Acaba diyorum başlangıç olarak yanlış yerden mi start verdim :)

Neyse sonuç olarak artık e$ki sözlük izleyicisi olarak gülüp eylenicek yazar olamayıp sürünücez...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…