Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Nisan, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Vizelerden ötürü üretime ara verilmiştir

Nefret ettiğim şey vizelerin bu kadar geç olması ve temmuzun ortasında bütlere kalarak yazın kavurucu sıcaklarında millet denize işerken benim sınavlardan "-sıçtım bu senede uzadı "diyerek çıkmam :)
Vize haftaları dolayısı ile beynimi üretime kapatıyorum...Fazla bıdı bıdı yaparak kafanızı da şişirmeme taraftarıyım..

İnsanlara, insanlığı öğreten hayvan

Bu tarz haberleri okumam paylaşmayı da sevmem aslında ama beni duygulandırdı derinden etkiledi.Bobiler'de bu monteyi paylaşmasam ölürüm gibi oldu biraz...




İspanya'nın Seville kentinde her yıl nisan ayında yapılan boğa güreşi festivali yine kanlı bir güne sahne oldu.



Matador Diego Ventura atının üzerine gururla oturdu ve 'şova' başladı.



Ventura'nın kılıçlarının hedefi boğaydı. Yüzündeki ifade aslında kimin vahşi olduğunu ortaya koyuyor. Başka söze gerek yok...



Matadorun her yeni kılıç darbesi binlerce İspanyolu kendinden geçirdi.



Boğaya sapladığı kılıçlarla tatmin olmayan Ventura, daha çok alkış için boğanın kulaklarını da kesti.



Tribünlerden gelen mükafatını alan kahraman sevinç çığlıkları atarken yaralı boğa hemen yanı başında can çekişiyordu.



O sırada boğaya yaklaşan matadorun atı insanlık dersi verdi.
Binlerce insanın göstermediği merhameti gösterdi ve...
boğanın yaralarını kendince iyileştirmeye çalıştı.

Lego Savaş Gemisi

Ulen kucukken ben bi araba yapamazdım adamlar neler neler yapıyor. :D





























































Beşiktaş J.K-Bursaspor biletimi aldım

Evet evet kafaladım arkadaşlarımı 3 tane bileti gittim aldım yarın bir iki arkadaşıma daha alacağım gibi.Bu resmi de gelemem diyen elemanları imrendirmek adına ekliyorum :) Ama bazılarının gerçek maruzatları var biri ankarada vizeleri başlamış biri gemide biri kumar zevkine keyfine engel olamıyor.Herşeye rağmen banko 4 kişi gidiyoruz...Uzundur maça gitmiyordum iyi stress atacağım buna eminim...Bursa taraftarını umuyoruz getirmez malum aramız pek iyi değil arbede çıksın istemiyoruz ayrıca emniyet güçlerinin tutumuda bu maç için çok büyük merak konusu bakalım gidip  görüp jop biber gazı dayak yemeden gelmek en büyük dileğimiz :D

19 nisan 2009 beşiktaş bursaspor maçı

19 nisan pazar akşamı saat 20:00 da yapılacak maça gitmeyi gerçekten çok ama çok istiyorum şampiyonluğa koşan Beşiktaşımızın desteğine çarşısına gitmem lazım uzundur aksatıyorum.Bir kaç arkadaşımı kafalarsam takımımız için anlamlı maçı canlı kanlı izlerim.Yukarda ki resime bakıp ahh ahh çekerek ulan ne zaman beşiktaşlı bi sevgilim olucak sorusunu da araştırıcam bu hafta.Neyse yine malesef sap takım grubu ile gitcem :) Ama geçen hafta yaşanan polis taraftr kavgasını gören ebeveynlerim bu duruma ne tepki vericek bilemiyorum.Umarım taşkınlık çıkmaz.En son gittiğim maçın çıkışında arkadaşımı gasp ediyorlardı büyük kavga çıkmıştı :( Neyse ki kalabalıktık kazasız belasız atlattık :)

Araba kullanırken makyaj yapan kadın

Epeydir yazamıyorum günlüğüme babamın yanına dükkana gidiyorum ve rutin işten eve, evden işe hayatından nefret ediyorum :( Ve her sabah işe giderken kırmızı ışıklarda çoğunlukla olmakla birlikte bayan sürücü veya yolcuların makyaj yaptıklarına şahit oluyorum.Ve bu konu hakkında atıp tutmak istiyorum.
Öncelikle bilmeliyiz ki bu arabanın dikiz aynasına bakıp ruj sürmeye çalışan iş kadını muhtemelen sabah 5 dakika sonra kalkıcam sendromunu henüz atlatamamış kişidir.Son derece tehlikelidir.Trafik canavarı olmasını tartışmıyorum bile ama uykusuz sinirli ve agresif olması trafiği katletme hakkını şahsına vermez değil mi?Şahsı tavsiyem yolda bu tarife uyan bir bayan görürseniz acilen uzaklaşın ve 911 i arayın :)
Şimdi bir kaç madde ile araba kullanırken makyaj yapma önerileri vermeliyim ;
Siz ki istanbul gibi bir trafik sıkıntısının ve kazaların yaşandığı şehirde cesaret edip araba kullanırken müziğin ritmine kapılan yanda ki arkadaşınızın uyumasına izin vermeyerek makyaj işlemine başlayabilr…

Japonların Pirinç Tarlası Sanatı

japonya'nın aomori bölgesine bağlı inakadate kasabası çiftçileri her yıl, yetiştirdikleri küçük mor/sarı yapraklı kodaimai ve yeşil yapraklı tsugaru-roman pirinç filizleri ile tarlalarına sanat eserleri işliyorlar.







Converse All Star mı Onitsuka Tiger mı

Eğer sizde benim gibi bir converse hayranıysanız.Muhtemelen geçen yaz aldıklarınız parçalanmıştır ve yenisini almanız için size yeni sezondan model beğenmek düşüyordur.Malum çabuk yıpranan bir ayakkabı olmasına rağmen kalitesi/fiyatı baz aldığınızda asla alınmaması gereken bir spor ayakkabı olabilir ama bir trend bir hayat felsefesi.Orjinalı 200 tl , köşe başı korsan converse satıcılarında ise 20 tl ye satılan bir papuç olması ise tüm heveslerimi kırmaktadır.Tiger diye bir ayakkabı modeli de son bir kaç yıldır revaçta ama sevmedim şeklini şemalini.Lakin kullanıcılarının yorumlarını "ayağımda var mı yok mu bilemiyorum,efendim inanılmaz rahat,çok kullanışlı yok şöyle yok böyle " okuduğumda fiyatına aldanmayıp hemen gidip almak lazm diye düşünüyor insan..
Her neyse herşeye rağmen bu resimde ki converse modeline hayran olduğumu da bildirmek isterim =)Sanırım bu yazda bir değişiklik yapmadan converse ile mutlu mesut geçireceğim...

http://gittigidiyor sayfası =)