Ana içeriğe atla

İnsanlara, insanlığı öğreten hayvan

Bu tarz haberleri okumam paylaşmayı da sevmem aslında ama beni duygulandırdı derinden etkiledi.Bobiler'de bu monteyi paylaşmasam ölürüm gibi oldu biraz...




İspanya'nın Seville kentinde her yıl nisan ayında yapılan boğa güreşi festivali yine kanlı bir güne sahne oldu.



Matador Diego Ventura atının üzerine gururla oturdu ve 'şova' başladı.



Ventura'nın kılıçlarının hedefi boğaydı. Yüzündeki ifade aslında kimin vahşi olduğunu ortaya koyuyor. Başka söze gerek yok...



Matadorun her yeni kılıç darbesi binlerce İspanyolu kendinden geçirdi.



Boğaya sapladığı kılıçlarla tatmin olmayan Ventura, daha çok alkış için boğanın kulaklarını da kesti.



Tribünlerden gelen mükafatını alan kahraman sevinç çığlıkları atarken yaralı boğa hemen yanı başında can çekişiyordu.



O sırada boğaya yaklaşan matadorun atı insanlık dersi verdi.
Binlerce insanın göstermediği merhameti gösterdi ve...
boğanın yaralarını kendince iyileştirmeye çalıştı.

Yorumlar

  1. Ulan benim anlamadım hayvan hakları savunucuları nedenbu olaya bi tepki göstermiyor yada gösteriyorsa neden bu ülkenin yasaları bu olaya bi el atmıyor neden binlerce insan bu vahşete tepki göstermiyor Allah Bu İnsan Kılığındaki Hayvandan Aşağı Katta bulunan karakterin belasını versin.Umarım can cekişerek acı içinde ölürler bu vahşeti yapan ve yaptıranlar sevinç çığlıkları dökenlerin Allah binbir türlü belasını versin

    YanıtlaSil
  2. İşte bu yüzden matadorlar boynuz darbesi aldığında hiç acımıyorum hatta tuhaf bir zevk alıyorum.. beter ol diye söyleniyorum...

    Anlamadığım diğer şey ise avrupa birliği üyesi olan bir ülkeye nasıl bu kadar göz yumulduğu... Adamlar her şeyde bu insan haklarına, hayvan haklarına, cart ve curt haklarına aykırı diye ayaklanırken bunu nasıl görmezden gelebiliyorlar??

    YanıtlaSil
  3. şerefsiz millet. Türk milleti böyle yapmaz

    YanıtlaSil
  4. 3. fotoğraf diğerlerinden farklı bir matadora ait ve zaten de boğanın rengi siyahken, o fotoğrafta boz oluyor... ve son fotoğraftaki kare de muallâkta kalan bir açıya sahip yani atın boğaya yardım mı ettiği yoksa kanını mı emdiği, yaladığı kesin değil... bana ikinci önermem sanki biraz daha yakın gibi geliyor... derleme bir fotoğraf serisi olmuş ve bence senaryolaştırılmış... bir de can çekişen hayvan öyle POZ veriyor gibi durmaz, peki ne yapar, hayvan gibi can çekişir elbette... Son sahne de bence boğa dinlenmeye çekilmiş ve at da boğanın yarasından istifade ediyor...

    YanıtlaSil
  5. Bir de bizde değil boğa köpeğe hoşt desen kıyamet kopar... Bu hayvan hakları da zaten işlerine veya bir yönlendirme olunca veya güçleri yetenlere ses ediyorler, bilmem kaç tür yok olma tehlikesinde(yok olanlar da yok oldu bilinmiyor), göstermelik koruma işlemleri olayları falan derken birileri işte böyle katlediyor birileri de gı diyemiyor... bence bu durum apartmanda köpek beslemekten farksız... bu da hayvana başka bir eziyet bence... Yahu bahçen olsa, bağın, bostanın olsa hadi gene bir nebze makûl, fakat diğer mekanlar bana biraz doğa dışı gibi geliyor. Uzaylıların gelip bizi alıp evcilleştirip uzay gemilerinde yaşatmalarına benzer... Uç bir empati örneği oldu belki ama insanın da başka türlü nasıl eders çıkaracağını bilemiyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…