Ana içeriğe atla

Krizde Fırsat Tepmek

Şahsım adına zor sancılı geçen günlerin geçtiği bir dönemin içinde buldum kendimi.Zaten vizelerde 3 yıldır notların serbest olduğu dönemi geride bırakıp kol gibi sorular soran ve bu cevapların hiçbir kaynakta bulunmadığı sınavlara girmiş bulunmatayım.Be adam madem not serbest değil son dakka mı söyler insan bunu.Hadi onu geçtim eşşek değiliz az çok biliyoruz yaparız da elektronik bir meslek dersinde neyine senin tarih sormak.Tamam hadi bundan da vazgeçtim.Abi hamam böceği yakalayıcısı devre de neyin nesidir :) hey Allah'ım sen akıl ver!!!
Heh işte böyle saçma salak derslerle istemeye istemeye uğraşırken bi de ne gelsin başıma .Başlıkla ilgili kısım şimdi başlıyor: efendim 3 ay evvel kriz sebebi ile çıkartıldığım işten sonra büyük bunalıma girmiştim ilk işten çıkarılma maceramdı.(bi gün müsait oldumda onunla ilgili de yazıcam.)Eve gözlerim dolu dolu gitmiştim kabus gibi zamanlardı 6 ay gece gündüz hayatımın herşeyi olan işten çıkarılmak ve bunun bi nedeni olmaması beni inanılmaz sarsmıştı.Gerçi işyerinde sevgilim olması bunu tetiklemiş olabilir diye düşünmedim değil.Neyse bu adamlar geçen beni aradılar" yine kalite kontrol bölümüne seni almayı düşüniyoruz dilek ablan(10 yıldır orda çalışan biri) yerine seni alıcaz" dediler.Ulan piçlik değil mi bende ağırdan sattım kendimi abi babama sorım ben sana haber veririm diyerek kapattım.Sonra da aramadım.Hayda peder bey de izin vermedi gitmeme iyimi dedi seni çıkaranların yanına mı gitcen siktir et oğlum iki gün sonra gene çıkarırlar :) kestirip attı.Gerçi eski sevgilimi görmeyi hiç istemiyorum ama çok yakın kankalarım dostluklarımın olduğu bir firma ve bu üzüyor beni.Bu adamlar tabi geliceğime kesin gözü ile bakıyor nasılsa kriz var sike sike gelicek kaçışı yok gibisinden düşünüyorlardı ki dün göt ettim hepsini :D Sabah'ın 8 inden öğlene kadar aradılar açmadım sonrada msj attım ben çalışmak istemiyorum...
Olum piçmisin lan diye sorarlar adama ama haklıyım kardeşim.Biz köpek gibi çalışalım adamlar bi telefon açıp yasin seni çıkarıyoruz yarın gelme demesini unutamıyorum.hele 2 ay maaş vermeden işe gidilmiyor be abi o yüzden kriz var diye de göte gelmemek lazım!Hem baba sözünden de çıkmamak lazım hacı :)
Yani işin özeti şudur : Kriz var diye Keriz olmayalım.Rte'ye selam eğitime devam :D:D

Yorumlar

  1. "ben kırmızılı
    anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
    artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
    bilgilerinize..."

    YanıtlaSil
  2. Blogumu taşıdım artık http://bumbastik.blogspot.com'da yazacağım beni oradan takip eder misin?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…