Ana içeriğe atla

Hakkımda

Efendim daha önce ki kişisel blogumu para hırsım neticesinde dizi bloguna çevirdim dolayısı ile hakkımda yazısını okuyup şahsıma küfür edenlere dayanamadığımdan orada ki DonjuanYasin Hakkında bilgiler kaldırıldı ve bu minicik tatlımı tatlı bloguma giren sevgili blogcu arkadaşımın beni merak etmesi durumunda okuması gereken yazıya başlıyorum.



Gerçek Kimliğim :Asıl adım soyadım, "Yasin Alıcı" soyadım hakkında bel altı muhabbetleri sevmediğimden pek kullanmıyorum yokki Volkan Yılmaz gibi adımız soyadımız :D o sebeple donjuanyasin olarak takılıyorum.(-evet Facebook'da bile =)

Nerede Yaşıon len sen ? : efendim doğma büyüme İstanbul'da Küçükçekmece denen bi yerde yaşıyorum Aslen Kastamonu /Pınarbaşı'lıyım.

A/S/L : minikken internet kafelere kaçar sohbet sitelerine girerdik hani önce slm sonra asl bende yazım nostarji olsun birazcık.1987 yılının 4 haziran gecesinde Bakırköy 'de dünyaya gelmişim .İkizler burcu olmamdan olsa gerek çok değişken bir yapıya sahibim.

Kısaca biraz kendimden bahsedip konu özüne dönmek istiyorum.
Şuan 21 yaşında İstanbul Üniversitesi tbmyo' elektronik haberleşme bölümünde öğrencilik yapmaktayım. Lise öğrenimi Beşiktaş Ziya Kalkavan Anadolu Denizcilik Meslek Lisesi'nde tamamladıktan sonra üniversite ortamı görmek için okula yazıldım fakat ne zaman bitiririm bilmiyorum.Şimdilik Denizcilik mesleği için ehliyet hazırlığındayım.Avcılar Kampüs'de okuyor ve avcılar sahilde takılıyorum.Orta 2 den beri sigara içiyorum.
2009 ramazanda bıraktım sigarayı 10 yıl zehirledim kendimi :/ bu arada okulumuda bitirdim.
Neyse ki hayatımda hiç bilinçli bir şekilde alkol içmedim Çok iyi yüzer ama koşmaktan nefret ederim.Şiir okur yazı yazarım düz duvara ters tırmanırım.Çok dağınık ve düzensiz bir insanım.Bol konuşur az gezerim.Geceleri uyumam beynim en verimli geceleri çalışmakta o yüzden öğlenleri uyurum bazen de hiç uyumam
agresif olurum.Platonik aşklarım vardır geceleri onlara şiir yazar ağlarım çok duygusal bi adamım.Fakat genelde ise kaşar tabirinde ki kızlar ile arkadaşlık kurar günümü gün ederim.15 yaşında milli olarak kendimle gurur duyarım.Bugüne kadar hiçbir kızı terketmedim hep aldattığımda yakalandığım için terk edildim.


Neyse bunları geçerek biraz web dünyamdan bahsedeyim:

2007 mart ayında adsl'e kavuştum sabahlara kadar msn ,hi5 ,yonja forum vs vs gezdim kendim forum açtım ama baktım ki blog çok muhteşem bir oluşum bende blogcu ile başlamak istedim ama iğrenç geldi hemen blogger'a geçtim ilk blogum www.donjuanyasin.blogspot.com'idi.forumlardan alışkanlık olsa gerek kopyala yapıştır yapmaktan bıkmadım.Daha sonra dizi işine girip günde 100bin kişi tarafından ziyaret edildim.Fakat sonra sıkıldım zaten blogda kilitlendi.Onun dışında kendimle gurur duyduğum bloggerdestek.com blogum ile internet aleminde temiz çocuk olmak istedim ve başarılı olduğuma da inanıyorum.Gosublogger sayesinde bir çok blogger temasını blogger kullanıcıları ile buluşturduk.Ama yine de beklenen ilgiye kavuşamadık.amacım gerçekten iyi bir isimle anılmak ve güzel işler yapabilmek.

Neden blog yazıyorum?

Özgür olmayı yargılanmadan istediklerimi söyleyebilmeyi seviyorum da ondan.Bi kaygım yok para kazanmak istersem para kazanılıcak işleri de biliyorum ama bunu yazmanın da zevki çok başka.

Ne zamana kadar blog yazarım?

Askere kadar yazmayı planlıyorum askerde bi ara verip devam ediceğim ama o zamana kadar bu ttnet fiyatları ne yapar bilmiyorum şimdilik takılıyoruz işte.Ama net hayatımdan çok şeyi yoketti antisosyal oldum kitap okuyamaz ders çalışamaz oldum 

Bugune kadar kopyala yapıştır yaptın artık töbe mi etcen?

ehehe aynen öyle bu aralar kendim yazmak istiyorum öğrendiğim bir kaç bilgi hakkında yazılarım olacak kendi klavyemden çıkacak ama söz veremem ileride yine dizi ,müzik ve video blog işine girmeyi planlıyorum.

Efendim aklıma geldikçe yazarım herhalde şimdilik bu kadarla idare ediverin saat 5 olmuş ben paydos ederim.
Güncellendi 2 Ekim 2009 güncelliyorum derken eskisini sildim :S Evet nasıl becerdim bende bilmiyorum baybi :D

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…