Ana içeriğe atla

İnternetsiz geç(mey)en günler;

Haziran'ın son günleriydi finallerden çuvallamanın ve süperonline adsl hizmetinde ki bir takım aksaklıklar oluşması önümde bir yılımı daha götürebilicek olan bütünleme takviminin bir hayli yoğun olması ve beni bu hallere düşürenin internet ile aramdaki kopmak bilmez bağlantıymış gibi görülmesi üzerine bir kaç telefon görüşmesinden sonra adsl aboneliğimi kapattırdım.(Sanki bende hiç suç yokmuşcasına bir tavır içerisindeydim.Ama gerçekten de yokmuş bunu zamanla anlamış oldum.
Son zamanlarda sadece tuvalet yemek ve uyumak dışında evin içerisinde bir etkinliğim yok denecek kadar azalmıştı.Ailem televizyon izlememe çok seviniyordu.Zira beni ancak o şekilde görebiliyorlardı.Ayda yılda bir maç olucak da izlicem onun dışında televizyona pek bakmam. Hal durum bu kadar vahimleşmiş kendimi robot misali yaşıyor hisseder olmuştum.Sabah gözümü açmadan laptop nerde oyunlarım ne oldu filmler inmişmi acaba vs.vs telaşlarla güne uyanmak sanırım pek akıl işi de değil bokunu çıkarmamak lazım.İlk günler internet eksikliği hiç hissedilmiyordu bünyemde,çünkü 11 tane birbirinden kazık sınavım ve 4 sezon izle izle bitmez bir prison break beni bekliyordu.Dizi ilk bölümleri beni karşı koyamadığım bir güç ile kendisine çekiyordu.İzlemeden duramıyordum bir gecede temiz 12 bölüm izlemişliğim sonucunda uykularım hapisane köşelerinde micheal ile abisini kurtarmakla geçip gidiyordu.Çok kısa bir zaman içerisinde 2 sezonu bitirdim.Bütlere de yapıcak başka bir iş bulamadığımdan çalışıyordum. Uzundur ders çalışmamanın hantallığı beni bir hayli yoruyordu.Dinlenmek için bir bölüm pb izleyeyim derken bir bakmışım 5 bölüm bitmiş :) Daha önce izlemediğim için çok mutluyum.Çünkü hepsini birden elimin altında olması ve meraktan deli divane olmadan rahat rahat izlemek daha cezbedici.Ama hazıra dağ dayanmaz misali dizi bitti.Arşivde ne kadar izlenmeyi bekleyen film varsa izledim.Birikmiş filmlerde bitti. Bu arada 11 dersin 10 tanesini ite kaka verdim geriye tek bir tane kalmıştı.Onu da tek ders affından temizler çıkışımı almanın planlarını yaparken herşey düzelmeye başlamıştı üzerimden büyük yük kalktı felan acıtasyonlarına girmeden açıkcası götü kurtardım. Tek ders de 3 saat süren 5 soruluk bir kağıt parçasından sonra bitti gitti.Sonuçlar evraklar mezuniyet belgesi alması felan gene oyaladı biraz beni.
Bu zaman süresi içerisinde artık kendimi amatem'e yatan bir uyuşturucu bağımlısının eroin illetinden
kurtulması gibi hissetmeye başladım.Ara sıra krize girer oldum.Heryerde "Güvenliği olmayan ağ"bağlantısı bulma umuduyla elimde laptop köşe bucak gezmeye devam ederken şansa bala bi tane buldum çölde susuz kalmışda suya kavuşmuş misali diyerek abartıyorum ama sanırım onun gibi birşey
Merak ettiğim sürekli takip ettiğim o kadar çok yer vardı ki nereden başlasam bilemedim.Zaten hevesimi alamadan net kopuyordu.Yan komşu feryadımı duydu sanırım yeni taşındılar ve net almışlar hemen şifreyi verdi İlk gün çok abandım sanırım adamın neti yavaşladı ondan wireless'ı kapattı bende sormadım hiç.
Açıkcası soramadım çekindim :Dfakat artık o kadar alışmışım ki internetsiz geçmeyen günler artık geçer olmuştu.
Bu arada 10 yıldır kullandığım sigarayı da bıraktım.Kütüphane de süs olan kitapları dergileri okudum.Mezun olmanın verdiği rahatlık ile üniversiteden ne kaldıysa çöpe ayıkladım.Karma karışık olan bilgisayarımı çok çok uzun süre sonra toparladım film müzik arşivim artık çok daha ulaşılması kolay hale geldi.Ailem özellikle babam durumdan çok mutlu "-insana döndün lan oğlum he!" diye takılıyor haksız da sayılmaz.Kilo aldım,
60kg'dan 70'e doğru ilerliyorum yüzüme nur geldi.2 günde bir evde kendi çabalarım ile kas çalışmalarım da olumlu sağlıklı yaşam için internete hayır :D Bu iki ay bana çok şey kattı sanıyorum ki sorun gerçekten bendeydi.Kendimi frenlemem gerekiyordu hani Acun'un yarışmasında 500bin ile 5 tl arasında ki tercihin sonuçlarını düşünüp frenlemek lazım ya hırslarını işte onun gibi birşeydi ve ben freni koymadım ve 5 tl ile yarışmaya veda etmişcesine yaktım kendimi.Lakin düzenli hayata geçmeye kararımı verdim kendime program hazırlıyarak ona uyarak yaşamak interneti belirli sınırlar içerisinde kullanmayı arzuluyorum.Öğlen 3 de uyanıp sabah 5 lere kadar zombi misali gezintilere tövbe ettim =).Ve sevgili web günlüğümü öksüz bıraktığım için de blogküre önünde kendisinden özür diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe
İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısm…