Ana içeriğe atla

Farmville Oyunu Hilesi ( fazla tarla bug )

Bir çok kişi Facebook FarmVille Hileleri adı altında arama yapıyor. Farm ville altını paraya dönüştürme, Farmville para hilesi, Farmville altın hilesi, Farmville ağaç hilesi, Farmville ev hilesi, Farmville hayvan hilesi, Farmville tarla hilesi, Farmville çok para kazanmak istiyorum gibi bir sürü arama mevcut. Elbette her oyunun hilesi vardır. Ama bu oyundaki amaç hem sizi facebooka bağlamak hemde paypal aracılıgı ise sizden para koparmak.,Ama oyunun bir bug yani açığı bulundu tespit edilmeden hemen kullanmanızı tavsiye ediyorum :D


Bu bug sayesinde farmvillede tarlanız içinde fazla tarla yapabilir veya tarla alanı dışına ağaç yada tarla yapabilirsiniz. bu sizin el çabukluğunuza bağlı.
ben mozilla ile yaptım sorunsuz

2- Cheat Engine 5.5 Programına İhtiyacınız var.
Burdan : 
http://www.heijnen1.demon.nl/CheatEngine56.exe

İndirebilirsiniz.

3- Aplle Safari İnternet Tarayısını Açınız Ve Farmville giriş yapınız.

4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
Kısmı 'Array Of Bytes' Yapınız.
'Hex' Yazısının Yanındaki Boşluğa : d0 30 26 d7 d2 60 ?? ?? 66 ?? ?? a8 24 00 Kodu
Yapıştırınız. sonra 'first Scan' Butonuna basarak Taratınız.
Kod Solda Belirince Üstüne Çift Tıklayınız. Alta Gelince Üzerinde Sağ Tuş tıklayıp
'change record' tıklayın. ordan 'value' ye tıklayın. gelen kodda '26' olan bölümü
'27' yapınız. ve okeyleniyiz. Eneble Speadhackı açıp. 1,0 olan zaman birimini
0,0 yapın Apyy leyin.
Tarlada Play a basın. Sayfa yükelemeye çalışıp yarım kalacak.
O anda bir daha Kodu taratın. Yeni kodu da aşağı alın.
Yine '26' yı '27' yapın.
Son olarak Eneble speadhackı kapayın.
sonra tarlanızın dilediğiniz yeri üst üste ekebilirsiniz..dikkat edin 2000 i geçmesin kilitleniyor....

Yorumlar

  1. üst üste nasıl tarla yapılır

    YanıtlaSil
  2. lütfen yardım eder misiniz.arkadaş yapmış çok hoş hemen yapmalıyım.acilen yardım pleaseeeeeee

    YanıtlaSil
  3. Çok basit ,arkadaşın tarlasında boş kullanılmamış alan olması lazım.
    öyle bir tarla bul onu ziyaret ettiğin an kendi ana tarlana girme tuşuna bas ve o saniye hemen yeşil tarla yapma tuşu ile boş alanları doldur.Sayfanı yenilediğinde Arkadaşın tarlasına yaptıkların senin tarlanda çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  4. yalnız bir düzeltme : ilk işleme başlarken çiftiliğinizi açık olması lazım.....kodları doğru yazıp düzelttikten sonra çiftlik sayfasını yenileyin yarıya gelip donacaktır açılmayacak çiftilk bu esnada siz yine adresi taratın ve yine aşşağıya aldığınız adesi iki kez klikleyip 26 yı 27 yapın sonra enginee yi tamamne kapatın yarım kalan çiftlik açılacak ve siz dilediğiniz gibi ekebileceksiniz.....arada hata verebilir ama maalesef her sefanın cefası vardır yeniden aynı işlemleri tekrarlayın...emin olun oluyor.....

    YanıtlaSil
  5. bunu yaparken refresh sorunu oluyor nasıl düzeltebiliriz bunu???ltfn söler misiniz

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar yapamayanlar iyice okusun.Ben bi hafta denedim olmadı sonra okudum ki tarlasında çok fazla hayvan eşya olanlar yapamıyormuş tarlayı olabildiğince eşya ve hayvanlardan az tutun sonra istediğiniz gibi yaparsınız.zaten o hayvanların bi halta yaradığı yok.

    YanıtlaSil
  7. tamam bro oldu

    YanıtlaSil
  8. Çok fazla kasıyo buna sebep ne olabilir ? yapamadım bir türlü! bide verdiğin bu kodu yazınca solda 00 00 00 00 diye devam eden saçma bir kod çıkmaya başladı son denemelerimde :(
    yardımcı olursan sevinirim!

    YanıtlaSil
  9. furkan tarlan çok kalabalık ise donar eşya hayvanları sil gitsin az bişi kalsın.

    YanıtlaSil
  10. Selam, burda paylaştığın için öncelikle teşekkr ederim.
    2,000 den fazla yaparsak eğer sorun olur mu??

    YanıtlaSil
  11. evet kilitleniyormuş diyorlar :D ben 1600 de bıraktım :D

    YanıtlaSil
  12. eyvallah bi güzel çalıştı zaten ben de hep bu işlerle uğraşıyodum sağol kardeş

    YanıtlaSil
  13. apple safari tarayıcısı noluyo normal explorerdan giriom bn olmazmı ole

    YanıtlaSil
  14. mozilla firefox'tan yap adsız arkadaşım i.explorer'dan taramadan bulman zor! Yasin tarlamda sadece iki kulübe ve ufak bir fenerbahçe amblemi var başka birşey yok! beni eklermisin yardımcı olursan çok sevinirim! Bir ay sonra askerim biraz para kasmam lazım askere gitmeden önce samanlarla kendi resmimi yapmayı planlıyorumda xD Saol şimdiden eklemeni bekliyorum! furkan azal ;)

    YanıtlaSil
  15. Yasin saol paylaşımın için kardeşim. sonradan yazdığın düzeltmeyi okudum gec oldu ama anladım suanda yapmaya başadım tekrar saol emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  16. Cheat Engine 5.5 programı çalışmıyo çalışsa yapacağızda

    YanıtlaSil
  17. 4- Cheat Engine 5.5 Programını Açınız. Safariden giriş yapın. '4 bytes'yazan
    Kısmı 'Array Of Bytes' Yapınız.
    bu maddedeki safariden giriş yapın farmville için mi??
    birde chat engine kodu kopyaladıktan sonra firs scan yapınca sola adres gelmiyo neden acaba

    YanıtlaSil
  18. yeşil tarla yapma tuşu hangisi acaba tam olarak anlatırsanız. ilk baştaki yorumunuzu biraz daha detaylı anlatırmısınız. şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  19. ben programı acamadım ya bi yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  20. S.a beyler size birşey soracam ben tarlamı üst üste koydum oldu... ama ekerken toplarken çok zor oluyor bu üst üste tarla için program bilenininz var nmı ? yardım edermisiniz.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. farmhapler programı var ben onu kullanıyorum google dan ara bulursun.

    YanıtlaSil
  22. Bana linkinin atarmısıın ....

    YanıtlaSil
  23. http://www.farmvillebot.org/ buyur :D türkçe hemde

    YanıtlaSil
  24. yasin büyüksün arkadasım, süper bir botmuş bu hakketten

    YanıtlaSil
  25. ya bu SAFARİ NEDİR

    YanıtlaSil
  26. internete girmek için kullanılan bir program ama onun yerine mozilla firefox da iyidir.

    YanıtlaSil
  27. Chean Engine 5.5 indirdim da nerede?

    YanıtlaSil
  28. programı indirdim de nerden açılıyo :S

    YanıtlaSil
  29. Burdaki cheat Engineyi indirmeyin googledan Cheat Engine 5.6 yı indirin... Oluyo

    YanıtlaSil
  30. bütün önerilerinizi yaptim ama maalesef olmuyor yardimci olurmusunuz lütfen tsk

    YanıtlaSil
  31. ya yardimçi olucak kimse yok mu msn bu ((mazlum.1905@windowslive.com))yardim çi olmak ıstıyen versa beni eklesin ne olur yardim edin ya bu arada donjuanyasin seni ekledim

    YanıtlaSil
  32. KAYITLI KALMIYOR..!

    YanıtlaSil
  33. ya nasıl oluyo bu iş anlamış deilim

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar videosu buradadır izleyin http://www.facebook.com/video/video.php?v=181138424138

    YanıtlaSil
  35. valla hepsi işe yarıyo saol kardeş

    YanıtlaSil
  36. yarıyodaa buu hata içinde bişey bulsann çok ii olur

    YanıtlaSil
  37. YA ARKADAŞLAR MOZİLLA FİREFOX TAN NASIL YAPILIYO

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar yardımcı olalım please!!!!

    YanıtlaSil
  39. mozilladan yapın oluyo tesekkürler

    YanıtlaSil
  40. ekleyin by_dengesiz_ferit@hotmail.com farm komsuluk için

    YanıtlaSil
  41. tarla caçtene oldugunu nasıl bilicez

    YanıtlaSil
  42. ögrendim saollun tşkler

    YanıtlaSil
  43. bende hata veriyo napmam lazım

    YanıtlaSil
  44. ya chead engine aciyorum fakat üzerine yazilari sifreleri yazamiyorum nasil yaparim

    YanıtlaSil
  45. ben yaptım oldu ama para gidio bunun için cewap werin para nasıl kazana bılırım

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşım helal olsun süper oldu arkadaş çevremde faydalandı fakat ben seni dinlemedim ilk başta 2312 tane yaptım gayet güzel çalışıyordu dedim 4000 tane yapayım şimdi yaptım da kilitlendi farmville hiç bir şekilde açılmıyor farmhelper e tarlayı sil komutu veriyorum oda olmuyor kaldım böyle yardımcı olursan sevinirim yüzde 90 a kadar geliyor açılmıyor nasıl açabilirim yardımcı olurmusun şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  47. isteyen eklesin ben yapıom :D yasarovic@hotmail.com eklerseniz yaparız

    YanıtlaSil
  48. benim tarlada çok sayıya sanırım 6.000 parsel oldu. farmhelper 1.4 ekim yapıyor açıyordu. ama 1.5 versiyonu açmadı. halada açamıyorum. yardım lütfen

    YanıtlaSil
  49. açılmayan tarla konusunda yardım yok mu?

    YanıtlaSil
  50. ya ben kodu taratıyom sol da kod çıkmıyo
    xs
    çıldırcam

    YanıtlaSil
  51. nsl yapılıyor şimdi küfür çıkacak azımdan ya :p

    YanıtlaSil
  52. ben kilit yedim galiba bilmeden nasıl oyuna giricem bi daha açılmıyor..

    YanıtlaSil
  53. beyler bu yeni farm ville yaktı bizi ama ben 999 altın yine yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  54. kitlenip açılmayan çiftlik ile ilgili yardım edebilecek kimse yok mu????

    YanıtlaSil
  55. *************YARDIM LÜTFEN*********
    TARLA KİTLENDİ xD NASIL GERİ ALABİLİRİM YARDIM EDEBİLECEK VARMI???

    YanıtlaSil
  56. kitlenen tarlalarla ilgili bilgisi olan yokmuuu???

    YanıtlaSil
  57. restore farm ı deneyin bazı eşyalarınız kaybolabilir ama açılma ihtimali yüksek..

    YanıtlaSil
  58. en baş olarak internet explorera giriyoruz oturumu sürekli acık tutu işaretleyip
    mail ve şifremizi girip
    accounta cıkıs demeden direk sag carpıdan kapatıyoruz..



    artık programımıza mail şifre girmeye gerek kalmadan girecez bu sekilde..
    neyse oyuna girdik zaten harvest topla secenegi kesin aktif oluyor onu hemen kaldırıyoruz .sonra beklemeden hemen gelişmiş sekmesine girip
    silme aracına girip tüm parselleri sili tıklıyoruz ..

    program belirli süre sonra hata veriyor. bundan sonra yiğenim ve kardeşim hesabında iki ayrı yol denedik..siz hangisyle başarılı olursanız onu deneyin..
    1.cisi; program hata verdiğinde botdan çıkın ve bot tekrar başlatın (daha önce internet expolrerde oturumu açık tutu işaretlediğimizi için tekradan şifre girmediğimiz için hemen silme kısmına basabiliyoruz ve zamandan kazanıyoruz ) ve aynı işlemleri tekrar edin. bu şekilde her seferinde azar azar siliyor ve yarım saat içinde nerdeyse tüm parseller silinmiş oluyor..(bunu yiğenimim hesabında denedik)

    2. cisi; program hata verse bile kardeşimin botunu kapatmadık ve devam ettik. çünkü hata verse bile program logunda eylemin gercekleştiğini söylüyordu ve o şekilde oda silmiş sonunda fazla tarlalarını.( bunda başarılı olamayan 1.ci seceneği denesin az zahmetli ama sonuc başarılı)


    ve bu yollarla başarılı olamayan son çare olarak bu anlattıklarımı denesinler..
    bot başladığında tarlayı ek tarla topla vb. secenkler varya basit menüsünde onları işaretli olmayacak ve hemen restore farm var gelişmiş sekmesnde ona bascaksanız..( şunuda belirteyim restore farmla rasgele hayvan, agacınız vb dekarosyon esyanız silinebilir ama oyununuz kurtulur bu riskide var bilginiz olsun. bir arkadaşımın ağaçların 4 de biri ve hayvanların yarısı gitmiş. ama oyunu kurtardık)

    yine explorerda oturum sürekli acık kısmı devam edecek
    direk bota girecen Restore farm dicen sayı 15.000 de olacak
    neyi ima ediyor bu 15bin bilmiyorum
    neyse 14900 14700 14600
    .
    .
    devam ediyor
    ve aralardada server hatası verior
    verilen bilgier su an hayatta deil gibi bişey
    ingilizcesi
    neyse o hata önemli değil normal kabul ediliormus
    restore farm bu sekilde 7000 6000 die iniyor
    bi rakamda artık 100 er 100er deilde
    5er 5er ilerlior
    ve program logda 5 sey silior loading farm dior error loading farm dior
    yani tarlana girilemior dior
    buda normal bu kendine kendine döngü seklinde devam edior
    1000 küsürlerde bu bi anda Load Farm Succesfull dior ok seklinde ekranda seni bekliyor
    yani bu işlemi yaparken insanlarn basında olmaması tüh bitişini kacırdm die endişe etmesine gerek yok
    önemli olan bu oke basar basmaz silme aracından tüm parseli sil demek
    bot aktif baslıyor dedigi an görüp basarsanız
    yine gec kalmıs sayılırsınız.. en başa dönersiniz..
    eger olmadıysda hemen ümitsizliğe kapılmayın
    2-3 kez 15binden geriye saydırarak işlemi tekrarlayn
    ilk denemenizdede basarılı olabilirsiniz ama eger olmassa restore farmı 20.000den baslatın
    yine olmazsa 30.000
    ki maksimum 2. nde 15binde hallolacaktr. yanı bu benım soyledıklerım enınde sonunda olucak garantisi..

    YanıtlaSil
  59. üst üste tarla ekime bug u düzelmiş mevcut tarlalarınızı silmeyin

    YanıtlaSil
  60. Tarlası kilitlenen ve acamayan arkadaslar bana ulasin, tarlanizi geri getirebilirim. Benim tarlam da kilitlenmisti acamadim 4-5 gun. sonra bir programla actim.

    tarlasini acamayan arkadaslara yardimci olurum.

    ekremselcuk@gmail.com
    ekremsel78@windowslive.com

    YanıtlaSil
  61. ekrem selcuk kardeş buraya yazda millette öğrensin daha güzel olmaz mı

    YanıtlaSil
  62. abicim.her seferinde ekiyorum ama refresh geliyor.tekrar başa dönüyorum hiç bir işlem yok.bunu yapanlar nası becerdi.yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  63. kardeş ben bir tana yaptım sorunsuz ama 2.sinde sayfa yenileme geliyo neden

    YanıtlaSil
  64. bence hikye oldu bu tarl işi

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar tarlayı üst üste ekme kodu yenilendi ama yeni kodlar yok bilen varmı acaba

    YanıtlaSil
  66. arkadaşlar yeni kodları nereden bulacağız bulan arkadaşlar lütfen paylaşsın rica...

    YanıtlaSil
  67. sebotaj kardeş lütfen şu yeni kodları verirmisin sen bulmuşsundur :)

    YanıtlaSil
  68. yeni kodları bulan yok henüz arkadaşlar bende araştırıyorum bulduğumde düzenleyeceğim yazıyı

    YanıtlaSil
  69. ya kardeş tarlamda bir tane köpek ve biraz da ağaç var ....... yinede olmuyoooooo!!!!!!!1

    YanıtlaSil
  70. yhaa sayfa yenileme hatası verilio sonada aeki hali ne geliyo

    YanıtlaSil
  71. yasin bana bakkk bişi dicemm senin soyledıklerının hepsını yaptım tarlayı ust uste ekdım de ama sonra tekrar farmvılleyı acınca tarlam eskı halıne gelıoo nedennnnnn ben hep ust uste kalmasını ıstorumm :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İngiltere Öğrenci Vizesi Aracı Kurumlara Kanmayın

Diğer ülkeleri bilemem ama,"Yok efendim İngiltere,Kanada vizesi çok zor kimseler alamıyor."dedikoduları tamamen bu vize danışmanlığı yapan dolandırıcıların uydurmasıymış bunu anlamış oldum.Başımdan geçen olayı aynen aktarıyorum.


Bir arkadaşım vasıtası ile İngiltere'ye gitmeyi planlıyordum.(öğrenci olarak gitmek en kolayı idi.)İnternetten ne gerekli ise araştırdım.Ama arkadaşımın ısrarları üzerine Hayat Rehberi(isim verdim ki sizde dolandırılmayın.)tanıdığına vize işlemlerimi yaptırdım desemde bi bok yapmadılar.Akmerkez karşısında lüks bir villada hizmet veren bu kurum işlemlerimi çok hızlı bir şekilde yapabileceğini sonucun 3 gün içerisinde alabileceklerini söyledi.700 tl para istedi.600 Tl verdim.(Pazarlık Sünnettir hesabı.)Belgeleri zaten internet üzerinde araştırmıştım konsolosluğun sitesinde Türkçe dil desteği var.Hepsini teslim ettim,yeminli tercümana ne varsa çevirtmişler.11 sayfalık vize başvurumu yapmışlar.Randevum alınmış buraya kadar her şey yolunda.
Vize evrakla…
2007 de ilk blog açtığımda ki heves olmasa da ara ara gaza geliyorum. Anlatmak istediğim pek çok şeyi yazmaya üşensem de videosunu çekip paylaşmayı çok istiyorum. twitter facebook çıktı blogculuk bozuldu düşüncesindeyim. Aslında çok özledim seni blogger :) sabah 9 akşam 9 küçük esnaflığa devam ettiğimden mütevettlik seninle ilişkimiz bitti. Ama bakarsın şans yüzüme güler de bi iş bulursam taslaklarımı düzenler beynimde ki örümcek ağı tutan cümlerler ellerimden sana dökülür..
Bu arada ilk açtığım blog google tarafından kapatılmış pek bi üzüldüm :(
Ona kızarak buradan devam etmeye isim,tema vs değiştirip yol almaya çalışacağım.
şuan deli gibi bu yazıya ne başlık yazsam diye düşünüyorum saat 02:49 olduğundan beyin gebertos oldu sanıyorum bulamadım bişi neyse mühim de değil zaten başlıkları sevmem  bilirsin :)
kal sağlıcakla.